<3

har praoat idag
jaoo har praoat idag, hos min mamma. har fått lyssna och gått runt lite i hela huset, abc husen! har slitit mkt på min högra hälsena, som gör asont.. skippar drf träningen idag och tar det lungt hemma istället! Igår skulle jag köpt nya fotbollsskor, men min storlek fanns inte inne idag heller! (n) så vi beställde ett par istället. dom heter KING (aaaaaa). vita men svarta och lime gröna linjer, sktsnygga! så drf köpte jag ju inte några skor, och hade då inga andra skor att ha till träningen. det är liksom från fotbollsskorna jag får ont i hälen, dom är lite för små och då trycks foten ihop. men det är inte bara dom som orsakar det!!
i söndags hade jag ingen ridning, bara för att det var WE tävlingar där då. antar att vi inte hade plats att rida på. så det måste jag rida igen! men jag har ridning på söndag, men då har vi en vikarie istället för frida! och då har vi hoppning, och på hoppning vill jag helst inte ha Reflex! för att han är en unghäst (6år) och vad jag sett så är han ganska busig på hoppning.. fast det är en häst jag gärna vill rida någo mer på en vanlig lektion!♥
just nu sitter jag och dunkar musik. och äter choklad! haha ganska chill, ska lägga mig i soffan när  jag är klar med detta, vill bara vila! ganska jobbigt att springa runt i ett stort hus.
Vill ni lyssna på lugna låtar? Klicka här för att se min lista -->
Vill ni lyssna på partiìeeee? Klicka här för att de min lista -->  


         här är en bild på mig från i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0