annandag påsk

hej, tja, tjena, hejsan
har ni tänkt på att jag aldrig skriver hej eller hejdå? undrar varför, men  jag tycker väl inte att det behövs...

idag är det annandag påsk. jag och mamma ska till min kusin och fira henne. hon fyller år! grattis! <3  vi ska dit vid halv 2. sanny är här , vi hämtade henne innan vid 11 så hon har varit här sen dess! skulle kört lite agility men hon ville inte det så nu sitter vi bara i soffan.. skönt

före klockan 11 låg jag och sov tills typ halv 10, sen gick jag upp och då satt min mamma, pappa och morbror och fikade, då snodde jag en choklad boll till "frukost". jag tyckte att det kunde vara min frukost, men det tyckte inte mamma och pappa. dock så vet jag att jag inte skulle klara mig länge på bara en chokladboll.. senare åt jag en macka och juice!

en tumme ner är VÄDRET!!! bajs på det, varför regnar det? det är snart sommarlov - om några månader... - men ändå, skitväder. har inte lust att gå ut nu,,,

BILD BOMB PÅ G!!! ;))

image description
en gammal bild på sanny, men fy va söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0