tisdag och snart prao
idag är det tisdag och jag har varit i skolan. engelska, idrott, lunch, bild, matte. vi fick sluta tidigare idag också-14,00. för att mion lärare skulle på någon konferans elle nåt :p såatt de va väl ganska chill.. just nu sitter jag och skypar med R och musik. skype och musik hör inte riktigt ihop för det ekar SÅHÄR mycket, men inte för mig, bara för den andra som jag skypar med, haha! snart ska jag kanske till intersport och köpa nya fotbollsskor, mm behövs verkligen!! mina är lite sönder vid stortån och den är för smal framme vid tårna så tårna typ trycks ihop och det gör ont ,, får typ nageltrång ajajajaj.. ! det är verkligen dags för nya nu tkr jag. ;) har fotbollsträning på torsdag så ska nog ha dom då, "springa in dom lite" så att jag kan ha dom på matchen i helgen!
nu kom pappa så nu drar jag..

ha det :')image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0