Hej igen

Har verkligen ingen bra uppdatering.. Har ju två bloggar till med en kompis så att det blir uppdatering på dom mest! Men kommer skriva här så ofta jag kan och när jag har något att skriva om! Och nu har jag det;

Den 30/4 ska hela klassen till LISEBERG! smashing ;) sen nästa dag ska vi träffa den nya klassen inför nästa läsår. HIMLA KUL! Men det jag tänker på är typ om man typ åker hem ifrån Liseberg när det stänger (23.00 typ) så ska man hem och det tar typ 2 timmar och då är klockan...? Juste, 01.00 ;) sen ska man upp nästa dag vid 07.00 och gå till skolan. FATTA att jag kommer va trött!!? Men jag vill gå till skolan för att träffa nya klassen, tagg jue.. :)

Vill ni höra "deep shit" om något? KOMMENTERA OM VAD SÅ ARBETAR JAG FRAM NÅGOT OM VAD JAG BRYR MIG OM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0