inte regn ??

palla regn nuuuuuuuuuuuuu det ska ju va på hösten, nu tycker jag att det kan bli sommar .. åhh!

Hej ;D

idag har jag varit i skolan. ganska kort dag eftersom det är fredag! vi slutade 13,35 :) så nu är jag hemma och äter polkagris, hallon & lakrits. gott :D ska inte göra något ikväll, i will slösa the fridaynight to soffhäng!

kul att jag fått in några frågor, want to hear them ? dom kommer om nån kvart elle så

om några dagar ska jag på praoo , ska bli jättekul :D fast jag tkr det är dåligt att vi bara får paroa i en dag.. :o vet inte hur länge dom andra haft men kan nog garantera att det är mer än en dag.. ? men sen den 30:nde ska vår klass till Liseberg, feeeeettttt kuligttttt! sen dagen efter ska vi träffa de nya klasserna, roligt det med :) men tänker på om vi kommer hem typ 00,00 från liseberg och sen upp nästa morgon vid sju.. ? haha man får väl sova på bussen sa alla då. <--- smart idé ;)

har inget att skriva nu , så ni får bild uppdate senare + frågor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0