ma(y)day

Frågestund: fråga VAD NI VILL jag svarar på allt
Veckans blogg: kommentera detta inlägg med att du är med, så skriver jag senare vem som hade bäst blogg

---------

Idag har jag varit i skolan,
ingen mening jag vill skriva! Vi började idag, så nu har jag gått en dag. Härligt att börja med en 1 h och 30 min lång lektion i engelska.. sen hade vi idrott, lunch, bild och matte! en kanska kort dag med lite lektioner och man tänker efter. men det gör aldrig jag så dagen vart lång ändå.... ahhah!
Nu sitter jag och äter. ska snart byta om till fotbollskläder. eller det gör jag typ vid 4, så det är en timme kvar.. har fotboll vid halv 5 sen, pappa hämtar mig!

vet ni vad vi fick info om idag?? vi ska få ha praooo! man fick va hos sin föräldrer eller på skolan. BARA EN DAG vilket är lite tråkigt, men ändå :') så jag tror jag ska fråga pappa. det är ganska kul på hans jobb! sen ska vi snart åka på klassresa, snart, tjiho!! och det ska bli nya klasser, och allt. ska bli bra när klasserna delas. fast det blir inte bra och man inte får gå med den man önskar, för vi får inte önska det har dom andra fått göra! surt

har inget mer och skriva mer än att jag ska göra mig iordning snart, alltså klockan 4.. innan dess ska jag bara sitta här framför datorn.. uppdatering kommer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0