onsdagen på påskislovis

hmmm, ska börja blogga här. skulle egentligen inte göra det för jag fick ju inte till designen, men nu är den finare! tack emma! ♥ KOLLA HENNES BLOGG: www.BEmma.blogg.se

idag har jag varit i stallet med alexandra (www.gohorses.devote.se). hon hade hopptävling. tyvärr fick hon inte rosett, hon rev inget hinder men sprang förbi ett hinder två gånger! men annars var det jättebra!
jag tävlade ju igår, och jag fick rosett, yippie :') jag red chicago, som var väldigt snabb (han brukar vara det, men då var han väääldiiggttt snabb!). men det gick bra, en blå vit rosett blev det!
stolt här va (a)

just nu: sitter under filten, kollar på TV och skriver detta. ska snart äta!

inget långt inlägg men det får duga, kommer nog mer uppdatering sen

Kommentarer
Postat av: Maja

Najs Malin! ;)

2012-04-04 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0