perfume. :*

hej,
idag har jag jag varit på stan men Olivia, skulle köpt parfym men hade inte pengar. så de blev inget. men sen kände jag en på Parelle och då fick jag och olivia sånahär små prover, tre stycken ;) dom kallades lolipop, en gul en röd och en blå. den blå luktade godast! Vill ha en björn borg i rosa, kostar endast!! 150 :- ganska billigt :P och den luktar asgott , chilldill. något jag verkligen vill ha!! sen vill jag ha en illrosa eller blå tröja, ni vet en sånhär med typ mönster av blommor, men att det är genomskinlig. kolla på Gina Tricot om ni vill se! 99 :- sen vill jag ha en sånhär tröja med band som hänger ner. svårt att förstå men om ni ser på bild så fattar ni. finns en med Musse Pigg på som är jättesöt! 149 :- det är något jag verkligen vill ha! sen är det en bodylotion som kostar 49,50 :- som luktar "coconut" MMM... ;) efter stan va jag med olivia, ella, enya, saga & en tjej till som jag inte vet vad hon hette ;)
på söndag blir det äntligen ridning! hade ju inget förra veckan eftersom det var WE tävlingar. men på söndag har vi lektion, med en annan ridlärare antar jag! innan söndag är det lördag, alltså imorgon :) då har jag inget planerat!! ska kanske till mormor eller nåt. får se. kommer mer om vad jag gör/ska göra imorgon :D
fredag idag, hinner ju inte göra så mycket mer, blir väll soffhäng och TV'n. kollar på BB nu men senare blir det något bättre hoppas jag :) ska äta nu... kommer uppdate senare


saknar dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0