Svar på tal 2

Fått in lite frågor jag tänkt svara på NU!

Emma:
1. Har i någon gång tänkt att du ska sluta rida?
2. Om du skulle få välja på fotboll och ridning, vad skulle du valt?
SVAR: 1. Ja någon gång har jag nog gjort det men det har nog inte varit seriöst, en feeling jag hade då. Men sen när man tänker på villa hästar man i te träffar nå mer så vill man ju inte sluta!
2. Hmm svår fråga.. Ridning är ju roligt och något jag inte vill sluta på. Fotboll är också roligt! Men på fotbollen har jag velat sluta på ibland. Kan inte välja!

Vendela:
Hej! :D fin blogg! TACK
1. Har du någon kille? Om inte, gillar du någon?
SVAR: nej jag har ingen kille, gillar inte någon.

Anonym:
1. Hatar du någon just nu? Vem?
SVAR: nej jag hatar ingen, jag är arg på någon men det är inget jag går runt och tänker på. Vem det är säger jag inte, ger inte ut sånt på bloggen (särskilt inte en anonym!)

"V"
1. Hej. Har du egen häst/foderhäst?
2.Om du skulle få välja en häst du vill ha, vem?
SVAR:
1. Nej det har jag inte men det är något jag verkligen vill ha!
2. Hmm.. HERAK ELLER HOLGER! Men av dom som finns i stallet nu skulle jag nog välja Chicago eller Benito.

Anonym:
1. Vart köper du dina ridkläder?
2. Vart köper du oftast dina vanliga kläder?
3. Hur många år är du?
SVAR:
1. Ridbyxor: EKO Underställströja: Ullared Tunn tröja: Cubus Tjock tröjan: från stallet (med tryck) jacka: EKO Strumpor: Hööks Skor: Hööks
2. H&M, Gina tricot, JC
3. 13

De va några, kommer fler senare!


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-04-25 @ 14:33:15
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0