Svar på tal

Denice;
Hej, grymt snygg och bra blogg! Ta gärna en titt på min! Skulle gjort det om du skrivit vad din blogg
heter..

Bianca;
Hej, på vilken hemsida skapade du din blogg? blogg.se?

Emma;
hej , fin blogg! tack vart gör du dina headers? det är olika, men oftast börjar jag att göra dom på picnik, sen kanske jag ändrar dom lite i paint om jag behöver hur får man inte header och bakrund på blogg.se? haha, jag har inte gjort det själv, utan det är EMMA som har gjort det. men jag antar att man ändrar i kodmallen och såntdär, förstår mig inte på det..

Anonym;
gillar du någon? nej

Anonym;
har du rökt någon gång? NEJ usch!!

Sen har jag fått in en this or that

cola/fanta
sommar/vinter
godis/chips
fotboll/ridning
facebook/instagram
sola/bada


Fortsätt att ställa mer frågor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0