svar på tal 3

Sara:
Hej, fin blogg! tack har du egen häst?
nej det har jag inte, rider på en ridskola en gång i veckan
"E":
Vilket är ditt drömjobb? jag vet inte, kanske frisör eller vetrinär..
Anonym:
vilket datum fyller du år? 4 februari
Cissi:
Hur får man in egen design på blogg.se? du har ju vit bakrund och en egen header. Hur?? :O Hej, jag vet faktiskt inte hur man får in egen design.. konstigt? nej, har inte lagt in bakrund+header själv, min kompis hjälpte mig med det, men jag antar att man gör massa i kodmallar och sånt!
louise:
Fin blogg! tack kan du inte lägga in fler bilder på vad du gör och så? jo, men det känns som att när man gör nåt ska man ju göra det, inte blogga ALLT THE TIME HIGH om du förstår .. men visst, kan försöka
G:
Hej :D vart köper du dina kläder?  en fråga jag fått många gånger innan.. Gina, H&M, JC ibland, Kappahl 
Ebba: 
Hej! vilken är din favorit glass? HAHA! calipposhots är ganska gott, sandwich, twister, calippo cola. gillar isglassar på sommaren.. men istället för att köpa en calipposhot kan man köpa en twister, smakar lika dant
Lisa:
har du facebook eller BDB? tacksam för svar!! :) hej, jag har både facebook och bdb. facebook är jag inne på varje dag, men bdb var jag nog inne på för typ några månader sen .. kbrysson heter jag ..!
Anonym:
känner du någon som heter Emilia? yes box! ;)
"O":
kan vi köra länkbyte? inte just nu kolla min blogg? nah inte nu

tar några frågor i taget.. kommer fler ikväll/ imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0