Vad tycker ni?

Hej hej
Idag är det fredag och jag är HYPER! not
Jag är trött och hungrig . Ska nog ta mig en macka eller nåt
Idag ska jag inte göra någonting, har inget planerat i alla fall. Ska nog vara inne hela dagen, typ. För det är ju regn och sånt här nu...:( jag har precis varit inne hos silke! Sen gick jag in hit igen och satte mig i soffan med mobilen och en tidning.. Kul morgon jarrå!
What to do? Jag vet faktiskt inte en enda grej jag vill göra idag. Kanske åka till Hööks. Juste! - hoppas dom ringer om mina skor snart! (dom hade inte inne de skorna jag ville ha i min storlek så vi skrev upp oss) ville ha ett par tunnare skor nu framåt våren/sommaren men när det regnar och så vill jag ha kvar mina tjockare.. Men vi får hoppas att det blir finare väder framöver

Nu är det påskhelg och jag tror att vi ska åka och äta hos min mormor. Yam ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0