Dagarna ni missade:

Måndag: Jag var hemma hela dagen, kommer faktiskt inte ihåg så mycket. Meningen var att jag skulle städa mitt rum men vet inte vart den tanken tog vägen? ;) På kvällen kl. 6 hade jag fotbollsträning. Så fick plocka fram saker till skolan EFTER träningen alltså klockan 8 typ.  Men det gick bra, fick allt klart förutom rummet.... Men det är iordning nu!

 

Tisdag: Första skoldagen! Vi fick massor MASSOR information av våra lärare. Kommer inte ihåg någonting nästan... Tur att mamma fick veta samma på mötet senare på kvällen... I skolan fick vi lite att komma ihåg, som sagt. Vi fick inga böcker men en "rekflektionsbok" (ett litet block i olika färg. Jag fick en turkos :D) och en pärm och ett skåp. Jag fick ett nereskåp -.- Men det går bra ändå. Skåpen är fina och städade efter förra klassen som var där före sommaren!

 

Onsdag: Då började vi med vanliga lektioner enligt schemat. Fick inga böcker då heller?! :O Men det kommer väl...  Känns ganska tommt i skåpet! Vi hade inte mycket lärande eller vad man nu ska säga. Lärarna berättade mest om vad vi kommer jobba med inom ämnena och sådär... Ganska tråkigt, men våra lektioner är inte så långa. Endel är typ 45 minuter ;)

 

Torsdag idag:  Vi hade inte vanliga lektioner. Morgonen: "lekar" eller vad man nu ska säga. Typ lära känna klassen eftersom vi är helt nya för varann :) Sen rast 30 minuter. Lektion Kommer inte ihåg vad vi gjorde där? Sen lunch. i 40 minuter. Efter et en lektion till, då hade vi skolorigentering. Jag var med en som hette Adam. Johanna va sjuk. Sen efter det hade vi 10 minuter rast sen kollade vi på film!

 

 Nu ska jag äta, skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0