Hate the feeling when you have to say goodbye to someone you want to spend every hour with

Hej allihopa :D Sovit gott?
Jag har sovit bra, sanny  väckte mig genom att trycka sitt ansikte - eller huvud kanske man ska kalla det - under min arm den typ trycka den uppåt. Hon vill att man ska klappa henne. Så söt.... efter det gick jag ner, gick ut med henne en snabbis i trädgården, senare går jag längre sväng med henne (runt 9). nu sitter jag i soffan, med datorn & sanny ligger och sover <3 lite trött var hon fortfarande, men snart blir hon väl pigg :D 
Idag är det målnigt och blå himmel. Men ingen sol framme, än....! Molnen åker jättesnabbt, ahah. :O
 
Nu ska jag äta frukost innan jag avlider xd. brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0