jag svarar på 50 (?) random frågor

Vad är ditt namn? Malin

Vad skulle du vilja heta i förnamn? Jag gillar mitt förnamn!

Är du i ett förhållande nu? Nej

Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? -

Har du haft ett seriöst förhållande? Ja

Vem vet mest om dig? Min mamma pappa & syster

Vad gör du på fredagskvällar? Är hemma kollar på TV

 Bästa filmen du någonsin har sett? Många :) 

 Saknar du någon just nu? Ja, alla tjejer och vissa killar i klassen :(

 Hur mår du idag? Jag mår bra, är trött och lite hostig bara!

. Vad gjorde du för exakt ett år sen? Var på Gotland :D

 Bästa minnet från sommaren? Massor

 Senaste landet du besökte bortsett från Sverige? vet inte :/

 När var du där? ...

 Har du helt svenskt ursprung?Ja

 Om nej, vart kommer du ifrån? -

 Ser du fram emot någonting just nu? Ja, onsdag för då förjar ridningen!

 Sköter du skolan? sköter?

. Vad hade du för betyg förra terminen? typ ja+

. Vad är det bästa du fått på ett prov? alla rätt ? haha

 Vilket ämne var det? NO

 Har du fått ig på ett prov? nej tror inte det

 Har du spelat/spelar du i ett band? nej

 Anser du dig vara intelligent? ja ;)

 Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? hela livet ♥

 Vilken va den värsta tiden då? allt

 Har du mått jättedåligt psykiskt? nej

 Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? nej, förutom typ om man har ramlat eller något :O

 Har du haft sömnproblem? nej?

 Hur ofta gråter du? ibland

 Vad gör du när du mår dåligt? vet inte riktigt

 Vem vänder du dig för att prata med när du mår dåligt? mamma

 Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nej

Vilken klass går du i nu? den bästa :D

 Vilken skola? its a secret ~

 Har du varit otrogen någon gång? nej

. Har någon varit otrogen mot dig? vet inte?

 Är du stolt över dig själv? Ja ...

 Vad är det bästa med dig enligt dig själv? vet inte

 Vad får du ofta komplimanger för? att jag är bra på fotboll :D

 Har du lätt att få folk att skratta? Ganska

 Har du några talanger? Jag vet inte ? ehh

 Vet du om någon är kär i dig? nej

. Är du kompis med ditt/dina syskon? Ja ? ;)

 Vad står det i ditt senaste sms? okej, men ville du va idag?

 Hur lång är du? hmm vet inte, 1 meter ++++

 Hur mycket väger du? ...

 Vilken storlek har du på kläderna? ibland damstorlek (XS, S, M, L, XL om ni inte visste) , ibland typ 160 (: beror på vilka kläder..

Har du svarat ärligt? Ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0