kommentera vad du vill veta om kodning på blogg.se. svarar & visar det jag kan

HEJ
designen är ändrad, IGEN!! men det gör väl inget? det blir jättefint och jag har börjat lära mig lite saker :) <3 som ni kanske ser?
jag ska bara ändra texten till Verdana. Tänkte köra kodskola nu efter sommaren. så ni kanske kan ta del av vad jag lärt mig :D har själv letat efter det så skulle vilja göra det till ER. isåfall, vad skulle ni vilja lära er?
det har inte varit bra uppdatering, igår & idag. men jag har haft så mycket kul att göra så har liksom "glömt" bloggen ;) det är faktiskt skönt ibland, men sen kommer jag på hur kul det är att blogga xd.
statistiken har höjts jätte mycket. nu åker den inte berg och dalbana, upp och ner. nu går den liksom mer rakt, suuper! det verkar som ni gillar det? :)
 
nu ska jag fixa klart designen, hänga upp mina fotbollskläder & kolla på OS. :D kommentera nu!
 
Bild? "Arkivet är temporärt inaktiverat. Pga databas underhåll är arkivet inte tillgängligt just nu. Det återkommer så fort som möjligt."
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hur du får annan färg på din rubrik och hur du kan ha en färg där!
Inte för att jag har nån blogg men jag kanske skaffar än!!

Svar: det kan jag fixa :D
Jenny Wallin

2012-08-11 @ 21:43:35
Postat av: Jenny

Hej !
Hoppas du vill hjälpa mig med min blogg, skulle vara as schysst!

Svar: JAA självklart! kommentera/smsa vad du vill ha så ska jag se om jag kan det.. :)
Jenny Wallin

2012-08-11 @ 22:37:45
URL: http://jjennymw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0