min dag

vet ni att jag ibland tänker på hur bra det skulle va om man var 2 på 1 blogg? fett mycket uppdatering om båda skulle va som míg :D Men jag älskar att ha MIN blogg, att kunna va mig själv och skriva VAD jag VILL. Så håller mig till det xd.
idag har jag varit på badhuset med min kusin moa. vi åkte dit vid ett och kom hem vid 6 ungefär. Lite innan prick 6! jag har ~hunnit~ äta mat, äta vindruvor, blogga (nu då) & börjat spela in video på lite saker!  Jag har provat att lägga upp på videofyme, men det funkar inte och kommer upp på fel blogg (jag och min syster har våra bloggar på samma konto, då kommmer videon upp på hennes istället för min... Vet inte varför :( ). Men ska fixa det, men vet inte hur haha. Får väl bli att syrran får göra sitt eget konto... Synd men jag viiillllll använda videofy!
 
Eftersom klockan redan 8 så finns det väl inte mycket att göra. Ska kolla på bloggarna av de tjejer som kommenterade igår. Tack för era fina kommentarer :D jaa? visst är min blogg gullig?  :love: gulligt!
 
tävling kommer upp på bloggen, IDAG - rolig tävling, för er & för mig. hoppas ni gillar den!
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Vi kan blogga tsm om du vill :)

Svar: JAA! kan vi inte starta en då? :D
Jenny Wallin

2012-08-11 @ 18:25:37
Postat av: Anonym

eller så kan vi blogga tsm på denna ? gillar namnnet ^^

2012-08-11 @ 21:52:14
Postat av: Emme

(det var ja över)
men ska vi snacka på fb ?

2012-08-11 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0