min torsdag

hej :) . idag är det torsdag, bara sex dagar kvar tills jag får träffa Reflex <3! på onsdag den 8 börjar ridningen igen. hinner rida två gånger innan skolan börjar!..  
idag ska jag inte göra någonting, men jag vill hitta på något. inte roligt att bara sitta hemma... vill så gärna åka till badhuset det är så roligt! särkilt utebassängen nu är det är vamt ute ;) ska se óm någon vill åka dit. min syster vill nog inte, mamma & papap gör något på huset så dom har nog inte tid... R är inte hemma, så henne kan jag inte va med heller.
jag vet inte något annat jag vill göra, rida men det kan jag ju inte :(
vad vill ni att jag ska skriva om? kommentera!
 

Kommentarer
Postat av: stina

hästar :D

2012-08-02 @ 17:55:12
Postat av: stina

hästar :D

2012-08-02 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0