mobilbloggning...

... går jättedåligt. jag föröker verkligen vänta ut appen så att det publiceras, men ibland går det inte... bilder tar hundra år att lägga ut men utan bild går det bra. jag försöker så mycket som möjligt att blogga från datorn, men ibland går det inte :)
idag ska jag nog vara med min kusin, vi ska kolla film eller nåt hoppas jag! vi kollade BIO men det fans ingen som ville se + vi hade redan sett några. åldersgränsen gjorde det inte mycket bättre haha :D så vi hyr en istället tror jag! men problemet är hur jag ska komma upp dit/hon ska komma ner till mig... men det fixar sig tror jag ...
 
tack för alla gulliga kommentarer :love: jag kollar era bloggar nästa gång jag har tid!! nu ska jag fixa mig för dagen, ciaoo #

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0