Rebecca och Emilia

Hej! Uppdateringen har varit jättedålig idag. Men jag har haft mycket kul idag!! Jag vaknade vid halv tio, men låg kvar i typ en timme = halv 11. Sen gick jag upp, fick frukost från pappa, och tittade lite på TV. Efter det visste jag att fet skulle bli en dag utan någon aktivitet för mig ... Fine, jag kunde hjälp mamma eller pappa med något kanske? :) men sen smsade Rebecca och frågade om jag ville gå med till badet med henne och Emilia, så det sa jag ja till. Vi kom dit ungefär vid halv 1, och va där till 6 halv sju tiden. Sen hem! Här hemma har jag inte gjort mycket. Sprungit lite i trädgården, ätit tacos, skrivit lite på mitt tidsinställda - som kommer ut som en bomb här på bloggen inom kort ;) - och kollat på OS! Nu ska jag gå och lägga mig. Har blivit ännu mer förskyld efter heldag på badet idag... Ont i halsen och tung i huvudet... Blir att vila o vila o vila :p Imorgon hoppas jag det blir bättre uppdatering xd. Hoppas ni??? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0