RUBRIK!!!

Ny design och allt. Funderar (funderaDE*) på om jag ska ta bort ALLA inlägg och börja om? Men nej, vill ha det kvar och läsa allt gammalt sen...  ;)
Idag har jag haft sovmorgon, sen kom emilia och rebecca typ klockan 12. Vi filmade en video som kommer ut på VM så kolla där senare :) Jag har ont i huvudet så ska stänga av datorn efter dethär inlägget.
Imorgon är det ridning. Det känns som det gått så snabbt sen sist? Hoppas jag får Chicago igen, jag ska få det om det inte är ändrat/han är skadad? Men det tror jag inte. :D 
Imorgon hänger nån kamera med till stallet, så imorgon får ni bilder, för nu funkar bildgalleriet igen!....
 
IDAG är det 7 dagar, en vecka kvar tills skolan börjar ~ IDAG är det 7 dagar, en vecka tills sommarinläggen tar slut. Bra/dåligt? Hmm helt ärligt, vet jag inte. det gjorde det för en kul grej och har lyckats bra med det. men om en vecka börjar "vanliga" kategorierna igen :) mina kategorier: Frågor till er ~ Tips ~ Stallet ~ HIss & Diss ~ Allmänt ~ Min dag ~ Musik ~ Svar på tal ~ Just nu ~ Önskeinlägg
Efter sommaren kommer en till kategori, inpererat av min blogg idol www.tiepamandahh.se ♥♥♥ kan ni gissa vad det är för nån? kommentera nu!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0