slut på ideér

hej. jag har HELT slut på tankar om vad jag kan  skriva om. ni har velat att jag ska skriva om det och det och det. har inte gjort det, och nu har jag tappat bort det word dokumentet på datorn.. därför frågar jag en gång till.. vad vill ni att jag ska skriva om?
 
idag ska jag lämna tillbaka Sanny. Innan det ska jag äta frukost, gå ut med sanny (kanske?) och fixa lite på min blogg. håller jui fortfarande på med designen och gör lite små ändringar här och där ;)
mina inlägg blir tråkiga, VAD SKA JAG SKRIVA OM!! hjälp mig :( jag skriver om vadsomhelst jag kan skriva om...

Kommentarer
Postat av: Stina

Skriv vidare som du gör nu :D

Svar: okej :)
Jenny Wallin

2012-08-14 @ 11:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0