SOL!

Hej. Jag har INGET och göra, så jag började att kolla igenom några bloggar. TVn är på och jag liksom bara sitter... Jag blev jättetrött, ingentligen ville jag åka till mammas jobb men jag var så trött så stannade hemma! Designen är fixad så nu är jag nöjd? Förutom headern som jag skulle vilja ha en egen men vet inte hur man gör och ingen kan hjälpa mig :s så det får va såhär.
Idag har jag varit i skolan, vi har börjat med "riktiga" lektioner, alltså mer jobb inte så mycket info. Vilket är bättre för det enda jag har gjort i 4 dagar är att sitta ner i ca en timme, och lyssna. Sen ha rast, och sen lektion osv... Idag har jag fått spanska böcker+block som blir MITT språk! :D Sen har jag fått textbook och en workbook i engelskan+notebook! I matten ett stort block med små rutor i! Det är de ända böckerna vi har fått.
Idag fick vi också välja elevens val. Jag tog 1:a handsval: Idrott 2:a handsva: Musik (estet, bild + musik men jag skrev musik för jag vill INTE ha bild </3).   
 
Imorgon ska jag åka till kyrkekvarn igen (har kollat och det stavas så!! xd) med mamma ♥ & pappa ♥. Hoppas jag får hästen som heter Moa, hon var jättesöt och jättebra att rida! Men skulle va kul att prova någon annan också :) Det blir väl bra vilken man än får för alla är väl bra? :D
 
Nu ska jag äta mat som mamma gjorde igår, fläskpannkaka. Jättegott! Så ska värma det, sen får vi se vad som händer, skriver mer sen!.. 
 
Har ni sett nya kategorien? första som kommenterar vad den heter vinner en länkning (om ni har blogg) ;)
FIIINT SCHABRAK, vad tycker ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0