S.O.L

you heard right! ;) nu är det sol och varmt här. sitter därför UTE med datorn. banan står fortfarande ute i trädgården så ska gå ut sen, men är för mätt än haha :) mamma gjorde pannkakor som jag åt!
jag kollade på ögonbrynspennan på hm, den fanns och tror att den kan bli ganska bra. så den blir väl mitt nästa inköp, kanske. kanske inte. vem vet... har hittat jättefina tröjor på Gina som jag kanske ska prova, provade inget eftersom jag inte hade pengar + de kostade över 200 så finns nog billigare. men om det är något man verkligen vill ha köper man det :) dom har ju kläder från 19 :- nu så var tvungen att gå in haha!  det är jättemycket rea nu på stan, så åk ner dit vettja, så kanske du hittar något fint! :love: :D
skulle ni vilja se hur dett nagellacket ser ut PÅ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0