blogg design på blogg.se

Hej. många av er har undrat hur man får in smileys och såntdär, så tänkte ta det i ett inlägg idag! Jag antar att ni menar dom hära smilisarna? :D ;) :) det finns en färdig kod till dom som jag hittat på  DENHÄR sidan.
där kan ni läsa hur ni gör. men jag tar det här med..
ni går in på den länken, om ni vill ha likadan smilisar som jag har, kommer det här nere ;)! ...
 
Välj vilka smilisar ni vill ha (om ni inte vill ha dom jag har, måste ni trycka på länken.. men mina är finast ;) ), vilken blogg sida ni bloggar på - wordpress, blogg.se - och vart ni vill smilisarna ska kunna skrivas. kopiera den kod som kommer upp i en ruta lite längre ner.
 
HÄR ÄR MIN KOD: <script type="text/javascript" src="http://www.bloggdesign.nu/include/bloggdesign.js"></script><script type="text/javascript" src="http://www.bloggdesign.nu/include/smilys.js"></script><script type="text/javascript">settings('1','3','1','3')</script>
 
kopiera koden och gå in i dina KODMALLAR, klistra in koden under <head>. om du inte gör det blir det fel :) <head> hittar ni på tredje eller fjärde raden. klistra in koden i alla kodmallar. 
sen är det klart :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0