dålig uppdatering,

den rubriken har ni inte sett innan va?  :D
idag har dagen gått lika snabbt som igår...  jag har hunnit att sola & bada iallafall! vattnet här är jättevarmt, i love it! när jag kom hem var jag JÄÄTEhungrig. kände den känslan i magen.. när jag ätit, fick jag jättejättejätteont i magen, så har luggit ute i skuggan och vilat.. magont, ÅHH typ SÅHÄR ont ...  . inte första gången det gör ont :(   undrar varför, men har liksom inte någon lösning på det?!
 
tycker ni inte att det är för lite kvar på sommarlovet? det har gått typ halva, vad har man gjort igentligen? jag har varit på Öland en vecka, dom andra två har jag bara varit hemma, "slösat" *host* tid på soffan! men sånt behövs också, ellerhur?
 
jag & min älskade syster har videofyme account nu, TILLSAMMANS. håll koll på det och du får videos OCKSÅ. woop woop :) kolla min syster grymma blogg också ... --> www.jjennymw.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: Vickan<3

Fin blogg!! Kolla gärna in min egna blogg! Jag skriver om mitt liv som ryttare & min väg till de högsta klasserna inom hoppning!<3 Släng gärna in någon kommentar oxå! Kram

2012-07-27 @ 23:42:56
URL: http://victoriahavelid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0