godmorgon

hej :D sovit gott? det har jag. pappa väckte mig vid 12, gick ju och la mig sent igår. :/  ni kanske har sett designen? hmm ... jag tycker den är skitful... men den är bara tillfällig, ska lägga in lite bakrund och så SJÄLV!! smashing :D ...
 
idag ska jag åka och kolla på Hööks hästtävlingar här i närheten. kan ara hoppa på bussen så är jag där. värt det! jag har inte sett hästar som tävlar/rids på 5 veckor ... ahhaa känns lite sådär konstigt, så länge. men om 10 dagar ska jag rida själv. ska bli hur skönt som helst, men funderar fortfarande på hur jag ska komma ut... men det fixar sig :D samma vecka ska jag ta hand om finaste hunden SANNY! ♥
idag är det molnigt men varmt. innan var tillochmed solen framme (?)  bilder kommer idag på vad jag har köpt. bigbig promise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0