haters

haters? varför? vet ni va? jag bryr mig inte om dom. har dom inget annat att göra, VISST fine klaga på andra = så omoget och så 2008 ;) hur ofta ser ni haters som har något större själv? jag har min blogg för att nå ut till er , 40 stycken, och jag bryr mig jätte mycket om vad ni tycker, just sayin' :) kommentarer får jag  ofta av anonym, ehh: HEY anonym, vad vill du? vågar du inte ha din åsikt från DITT namn?
anonyma når inte långt. har man något och säga, säger man det. FRÅN SITT namn. annars SAY WUUT?
 
 
VARSEGOD internet är till för alla och alla har lika mycket tillgänglighet till alla sidor. om ni inte gillar mig & min blogg, varför gå in på den? dont get it... @ ALL... jag är kanske inte den bästa i dina ögon men jag föddes kanske inte för att göra just DIG lycklig... jag är snäll mot dom som är snälla mot mig. varför ska jag ta emot allt negativt  men vara snäll tillbaka? hahaa, shit... hör ni hur dumt det låter? 
jag är en snäll & schysst tjej mot er, om ni är det mot mig. jag LOVAR, PROMISE!!!
 
endå får många fel bild av mig & det är kul att få visa upp den rätta Malin efter allt det. att dom får se vem jag verkligen är och att känna att man har gjort fel... snaaappzz ont i magen och dålig känsla.. 
 
jag säger inte nu att detta har hänt nyligen, men jag ville bara skriva allt detta. JAG är JAG och det kan inte NI ändra på ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0