ingen rubrik

hej :D idag vill jag göra något, men vet inte vad. R ville gå till badhuset som nu har öppnat, ska smsa henne. såg inte hennes sms förrens idag på morgonen för min mobil dog igår. hoppas hon inte gått med någon annan .. annars vet jag inte vad jag ska göra!
 
vaknade vid halv 10 idag, tror jag. har börjat skriva lite i mitt block, om lite random saker men kändes som om jag var tvungen att skriva något ... mamma håller på med mat så ska äta om kanske en kvart eller nåt! vädret här idag är molnigt & sol. ganska bra väder, men det är nog inte så varmt. har inte varit ute en idag så vet inte mer än det, haha... en tjej från stallet ringde och frågade om jag kunde vara reserv ledare på knatten = ja. sitta i kontoret = kanske. jag har aldrig gjort det förut så måste få veta mer om det. men det skulle va kul!
 
om 9 dagar börjar ridningen. och DETTA trodde jag inte: jag hinner rida 2 gånger innan skolstart! jag trodde första ridningen var samma vecka som skolan började. men nej, det var fel xd. så det var nytt.. allt är nytt, ny grupp på onsdagar + ny ridlärare. men jag har ridit med dom innan och jag har haft ridläraren i ca 2 år! så det känns bra, vad är det värsta som kan hända liksom? - absolut ingenting
videon på ullared sakerna kommer ut idag.
men jag är inne på papps inloggning så har inte filmen här.
måste logga in på min då xd
men det gör jag för jag lovade att lägga ut det idag!
 
hade fett nice sålänge :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0