jag tar det EN ENDA gång till!

JAG har ridit i 4 år, snart 5. jag började på KNATTERIDNING i typ et och ett halvt år. jag tyckte det var jätteroligt, och längtade till nästa lördag. och nästa, och nästa... så stort att varje vecka få sitta på hästryggen runt och runt, över bommar, slalom... jag kommer ihåg !! ;) jag älskade det. ♥ efter de åren fanns det en plats i en grupp. jag VALDE mellan två ridklubbar som hade erbjudit plats.. valde och började rida... lärde mig nya saker, fick nya favoriter.. bytte grupp tre gånger, och nu en gång till.. tisdag till lördag till söndag.
nu rider jag på onsdagar, ny grupp men har ridit med dom förut!
jag har tävlat 6 gånger, ska bli mer nu 2012 .. im gonna made it!
hoppas jag rider länge nu, älskar sporten och tror att om man verkligen vill, klarar man det...
 
ridning ÄR en sport. ridning ÄR inte bara att sitta på hästens rygg och låta de göra jobbet. det funkar INTE så.. det är mycket mer arbete. man hanterar ett djur som väger 600 kg, DET är rätt COOLT.. . ni som säger att man ser helt pucko ut när man bara sitter på en häst och rider, varför springa som en galning efter en boll som inte ens väger ett halvt kilo med en pinne? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0