min dag

tjatja!   idag har jag varit i "stan" här. köpt en liten burk till mina öronhängen, är lixxom på gång att börja sortera lite ... ;)  jag har två burkar hemma, så en till blev det! i dom har jag öronhängen och såånt.
 
Jag har suttit och kollat runt på lite hästhemsidor. tycker ni att det är för lite sidor eller för mycket? beror självklart på vad man letar efter, men online sidor med något ROLIGT att göra finns ju KNAPPT? har ni någon favoritsida ni brukar checka varje dag? SKRIV GÄRNA för jag har dö tråkigt ibland...
 
Jag har också ätit sveriges GODASTE glass. asså MUMMA!! 2 choklad & 1 vanilj, toppat med hasselnötssås. IM DYING HERE. imorgon drar vi hemåt, ska ha datorn i bilden, be ready for BIGbig uppdate, för det är ni värda alla mina 40 läsare <3 !
lite omogen bild av miig, true story bro ....

Kommentarer
Postat av: Alma

Varför fastnade du för Chicago?

2012-07-22 @ 16:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0