Min dag

Idag skulle jag faktiskt skrivit lite mer på morgonen, men hann inte! Dagen; Frukost på morgonen såklart. efter det blev det faktiskt lite dator, men bloggade inte ändå . haha. ;) kollade Jennys resultat, men det hade inte kommit in.  det var det jag uppdaterade kanske en gång / 10 minut. men det kom aldrig in, så gick och tänkte på det lite till och från, tillslut kom ett sms från pappa där det stog att dom hade förlorat med 0-2, så dom gick inte vidare.. synd, men dom har nog haft det bra ändå!
efter det åkte jag och mamma och fikade, på dit vägen gick jag in på H&M en snabbis och fick med mig en big burk med täckande concealer. 50 kr. mamma köpte 2 liter jordgubbar sen fikade vi. på vägen hem gick jag vi in på biblioteket, hittade inte den boken jag ville ha, men hittade två andra, bild kommer imorgon! efter det var jag så lat så jag tog bussen hem.. men regnet kom och man visste ju inte när nästa skur skulle komma.... :D så när jag kom hem åkte vi och hämtade ett paket på posten, sen till mormor och fikade där... sen hem och nu sitter jag här.
 
Just nu kollar jag på en film i kanal 7, men den slutade visst nu.. Så ska gå och lägga mig och läsa ett kapitel eller två...  Godnatt :)
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0