shopping!

hej. haft det bra idag? det har JAG!
sov tills pappa låste upp våran dörr, kom in och sa att jag skulle gå upp. han skulle äta LUNCH med några jobbarkompisar, jag och Jenny följde med.. eftersom vi inte hann äta frukost så blev pizza våran frukost ;) helt OK men nu är jag vrålhungrig!!  ska äta lite mat jag gjorde igår när jag är klar här
Mamma är ute och äter idag, så det blir malinjennypappa kväll, förmodligen i soffan framför TVn! har spelat in en video nu, den laddas upp, kommer nog upp länk här... annars har ni väl koll på vad jag heter ?   
 
nu ska jag äta, sen ska jag ut och springa, uppdaterar mer ikväl
 
 
saknar dig pluttis Becka, vi måste va ♥ och grattis till iPhonen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0