tillslut blev det badhuset!

R ringde och sa att hon ville till badhuset. hon hade inte gått med någon annan, så vi åkte dit vid ca 3! vi va där, till kvart i 6. sen åkte vi hem. när jag kom hem åkte vi vidare till min kusins pappa (vet inte va det blir, morbror kanske??) och har ätit och fikat. eftersom jag inte gillar ostkaka fick jag sandwich *stavning* !
nu kollar som på TV, jag sitter vid datorn. nu ska jag kolla facebook lite, kanske göra något tidsinställt? känner typ att jag har hur mycket skriv lust som helst. om vad? ...
.
jag köpte inte denna concealer på Ullared. kände att jag inte skulle använt någon annan färg förutom den mörkbruna. (på den i ullared var den beiga VIT...). köpte istället en flytande från samma märke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0