ULLARED

jag var på ullared. you dont say haha? köpte in mycket men inte lite, bilder kommer idag om jag orkar, annars kommer det imorgon! är ganska trött, har 9 mil hem = ungefär 1 och en halv timme kvar. vi ska stanna på mcD om 1 minut (står på gpsen). men jag tror inte jag ska köpa något. har mitt lilla egna candy landy i bilen... (=en ggodis påse NON STOP marabou ..) 
Jag sitter fram i bilen, SÅ SKÖNT!! man får ganska ont i ryggen efter ullared! men kul vare :D!
 
va fina kommentarer, tack tack :) Jag frågade nellie B om hon hade KIK, NEJ svaret blev: det hade hon inte. vem sitter jag och smsar med? fake nellie? :O ......... AHH så himla irriterande :@ 
ni kan också skriva till mig på KIK: malinss
 
nu blir det att stanna på MCD, skriver mer sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0