_Lite_ mer svar

Gillar du Nellie Berntsson? ja! älskar hennes blogg :D 
Hur ofta shoppar du? när jag känner att jag behöver något nytt! eller typ om jag har rensat ut garderoben och det är något jag saknar..
Har du instagram? Ja :)
kan du göra en design till mig? www.designadinblogg.se/gratisdesign
har du gjort din design själv? NEJ för tusonde gången, haha! :D
favoritprogram? Vet inte riktigt... Top model kanske? nej , vet inte :P
favoritfärg? mörkblå, ljusgrön och isblå :)
favortsport? ridning ♥
favoritdjur? häst & hund
Hur många schabrak har du? 0
Hur många Schabrak har du? 1
Hur många grimmor har du? 0
hur många band till grimma? 2! eller inte till grimma, till träns. 
kan du lägga upp dagens outfit någon gång? vet inte, kanske...
kan du lägga upp någon mer video på din youtube gubbe? gubbe? xd JA det kan jag :D vad vill ni ha video om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0