ändrat

ska ändra min vecka lite.. :) skriver det i slutet av inlägget.

idag var det skola igen som vanligt.. efter skolan gick jag hem till mig med R. sen åkte vi ner till stan och mötteupp mamma där. blev ett köp på New Yorker, ett blått linne med spets i kanten. hittade inget till skolavslutningen så får matcha med något annat plagg.

har inget mer och skriva, så här kommer det en uppdaterad version av min vecka! ;)

Måndag
Tisdag
Onsdag: vanligt
Torsdag: vanligt
Fredag: skolavslutning, yihaoow
Lördag: färga ögonfransarna som jag längtat!! :DD blir på lördag klockan 12! ;) 
Söndag: Ridning, sista för denna säsongen, men startar efter sommaren! <3
saknar dig Valdo ;( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0