besöksrekord :D

asså det verkar som de flesta kollar denna bloggen? så kör på !
 
idag har jag inget planerat, ska se om Beckis vill hitta på något. det var ganska längesen vi va ute i trädgården och körde hoppning och jag är riktigt sugen på att slå mitt gamla rekord; 1,05 m!  B hoppade 80 cm tror jag. det vill jag göra idag, så ska ringa henne sen. annars är det en vanlig, tråkig sommarlovsdag...
 
lyssnar på musik, vad brukar ni ha på när ni dunkadunkar? xd jag har olika, just nu: Calling (Lose my mind). den heter så på spotify. annars älskar ÄLSKAR jag pound the alarm med nicki minaj. gillar inte hennes andra låtar, fastnar inte på hjärnan, men den låten blir man aldrig av med från skallen. så sjukt bra är den!!
tänkte köra ett såntdär musik inlägg.. om ni vill?
 
5 sanningar jag vet:
* jag saknar ridningen sjukt mycket ♥
* jag saknar alla hästar sjukt mycket ♥
* jag hatar filmer med typ kidnappningar och sånt, USCH!! bara för att min syster kollar på en nu.så himla hemsk!! asså srry men fck them
*  jag älskarmin nya design, men skulle gärna ha en annan EGEN header...
* ni är FETTDÅLIGA på att kommentera! srry bro but thats the true
 
vet ni? JAG HAR MÅLAT NAGLARNA ja det har jag.. svart nagellack med myrrarolja över. haha har så himla fula naglar så det finns inte
 
 gammal bild sen förra sommaren. min syster och jag ♥♥ KLICKABAR  ---> i love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0