det regnar = jag är inne!

idag är det SKITVÄDER, det regnar...:/ istället för att va ute har jag kilat upp till mitt rum och städat lite, nöjd! rensat ut garderoben, så nu finns bara sommarfavoriterna kvar!
eftersom hela dagen nästan gått ska jag inte göra något mer... men såna dagar behövs ibland, ellerhur? ;)
 
igår var det midsommarafton, och det regnade (-).. så det var tur att vi satt i ett inglasat hus.. INOMHUS! men det var mysigt ändå. :) fick låna deras surfplatta och kolla lite.. min egna mobil funkade ju inte igår, ingen täckning. men det har fixat sig så nu är man på igen! men blogg.se appen funkar fortfarande inte... midsommar dagen firades först hos mormor där vi åt mat, vid ca två! vi var där och åt efterätt också.. därifrån åkte vi vid sex. sen hem, ta på sig lång byxor och ut till kusinerna. där grillade vi och sen åt vi IGEN!! efter det lekte jag lite med deras hund Gunde ♥ sen satt jag där vid surfplattan, vet inte hur länge. efterrätt @ åtta maybe: vaniljglass med jordgubbar :) gott! när vi sen var ganska uttråkade tog min pappa upp frågestund, och jag var i "lag" med min moster. vet inte hur många rätt vi hade men vi vann inte endå.. ;) men det var roligt, även fast jag inte fattade några av frågorna... vi åkte hem  vid ungefär ett idag... var trött efter igår så idag vaknade jag tolv av att pappa frågade mig ngt, men kommer inte ihåg vad ;)  
har ingen bild .. tog massor med systemkameran igår som kommer när jag lagt in dom på datorn :D 
 
nu ska jag plugga in lite hästgrejer, FRIVILLIGT!! men det är något jag inte kan få nog utav... <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0