hangplace

blir soffan för mig, haha orkar inget.. känns SÅHÄR bra att ha lov nu, säger som alla andra...
SOMMARLOV HERE I COME! hah

kör en hiss/diss bara för att jag har så mycket på skallen
DISS:
blogg.se appen funkar inte! åh blir arg :( mycket svårare att uppdatera då. får hoppas att de fixar en lösning till det! :/
att igår var sista riktiga dagen med gamla klassen, vi splittras nu :(
att pappa och min syster kollar på fotboll hela tiden. det är tråkiiiigt och jag missar mina favorit program!
jag har inte någon bra bok att läsa... 
att det tar så lång tid att spara moviemakers videor på "rätt sätt" så att man kan ladda upp dom på youtube.

HISS:
att det är sommarlov
att jag kan va ute i kortbyxor
kom på att jag har en engelsk bok jag kan läsa :D
vädret
god mat!
så många vänner som redan frågat om jag vill träffas i sommar... ♥ SÅKLART! <3
mina avslutningskläder, så fiina 

kommer ni ihåg min gamla design? vilken är finast, den eller den jag har nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0