hej blogg.se!

ska börja blogga här igen har lovat mig själv det!
BLOGG's app är mycket bättre och lättare att blogga ifrån, och blogg får med allt man skriver, till skillnad från devote... så om ni tvekar mellan devote och blogg.se - välj blogg.se!

Inatt har Rebecka sovit här, vi låg och skrattade hela kvällen igår.. vi grillade i spöregnet och åt sen med mamma pappa och min syster! Blev jättegott :D idag ska vi spela match, bortamatch! samling vid halv 2, ska gå härifrån typ vid 1. :) R måste hem och hämta sina fotbollsgrejjer, så jag antar att vi träffas där uppe i slutändan.

hänt i veckan?...
Måndag: skola som vanligt... gick hem på eftermiddagen för mådde inte så bra!
tisdag: var hemma från skolan, mådde inte bra
onsdag: LEDIG! nationaldagen
torsdag: vanlig skoldag :)
fredag: började 9.05, sen vanlig skoldag

nästa vecka?...
Måndag: funktionär på 1-3s friidrottsdag, ska ha hand om 60 meter <3
tisdag: vanlig skoldag!
onsdag: då ska vi kolla på lite film och sånt i skolan, på kvällen är det en klassträff eftersom detta är sista året vi har  E och A
torsdag: SISTA DAGEN I SKOLAN! städning... :/
Fredag: skolavslutning, sen är det sommarlov! ska bli så himla skönt ♥

Hade ett önskeinlägg på min förra blogg, www.nattstad.se/maliins, och där var det en som ville att jag skulle skriva om lite saker!:

det tänkte jag göra, men har inte lust nu så det fixar vi någon annan gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0