ingen uppdatering

idag har jag inte skrivit ett enda dugg. har inte hunnit! men detta var min dag:
 
på morgonen gick jag mamma jenny och min kusin till ett fik. vi fikade där i typ en timme sen runt halv tolv gick vi till torget och där köte jag ett skitfint skal till minb iPhone, bild kanske kommer men har ingen på datorn. okej morgon tycker jag :)
efter torget åkte vi hem, åt lite mat och bara satt typ. vid halv tre kom min moster och hämtade upp oss, och vi åkte och kollade på min kusin när hon spelade fotboll. dom vann med 3-0! ;) påvägen hem hämtade vi min mormors hund Sanny så hon ligger här jämte nu. <3
 
bildbombkommer imorgon på allt nytt jag fått in. brb,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0