inte bra uppdatering

nepp, har varit på fotbollsskolan och mitt tidsinställda kom inte in? det var ett aslångt inlägg, ett önskeinlägg från Sandra, men nehe. får väl skriva om... :( (detta är inte önskeinlägget... xd) 

idag har jag ju varit på fotbollsskola som sagt. nu har jag kommer hem och ska snart är middag! har träning ikväll men vet inte om jag orkar va med efter allt jag gjorde igår. liksom jag har ju redan tränat fotboll i 4 timmar och sen 1 och en halv till.. jobbigt! annars har jag inget planerat för resten av dagen. skulle varit med alexandra och vi skulle åkt till Hööks (?) men hon kunde inte sen så vi ska göra det imorgon :) då får vi ju mycket mer tid, för nu skulle vi ju fått typ 1 timme att åka ut dit, kolla där och sen åka tillbaka. imorgon har ju ingen av oss något att göra, eller jag har inte det och sandra skrev om vi kunde göra det då i stället, så då kan hon nog med :) ska kolla lite på grejerna, finns jättefina schabrak.. ett rosa-blå med en liten brun häst på. jättefint <3 sen vill jag se om det finns något turkos färgat, jättefin färg ju!!

igår var sista gången jag red, sommaruppehåll. :( jag tog jättemånga bilder på Relfex, skulle kommit bilder nu men dom är på mobilen och då måste men lägga in dom genom mobilen och appen funkar inte! :( så dom får ni när jag lagt in dom på datorn. Skulle haft Reflex igår men jag ville inte hoppa honom så jag fick jag byta till Northon. Det gick jättebra, men han är lite jobbig att hålla igång i galopp. Men det gick jättebra! vi hoppade inte så högt, kanske 50 cm. vi hade ingen hästkunskap för vi blev lite sena. det var bara jag från den ordinarie gruppen, men det var typ 4 som red igen :)
sen fick jag reda på en sak, våran grupp är för liten, VÄLDIGT LITEN. vi är bara 3 stycken, har varit en jättebra grupp. vi red på lördagen innan, men vi var för få tillslut, så vi fick flytta till söndagen... nu är det för lite, och det går inte att ha en grupp med 3 stycken i. så vi kommer splittras till olika grupper i veckan.. hoppas att jag kan va i någon grupp på lördagar, då jag har lite svårt att komma ut på vardag. nej det har jag inte, men då måste jag ta bussen och det måste gå ihop med LÄXOR och FOTBOLL... men får hoppas på det bästa, men om det blir en måndag, tisdag onsdag trosdag fredag säger jag JA! <33
detta schabraken vill jag ha ♥♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Vart kan man köpa det?
fin blogg :)

2012-06-18 @ 15:20:31
Postat av: Hanna

Trosdag??

2012-06-19 @ 17:40:15
Postat av: Hanna

Trosdag??

2012-06-19 @ 17:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0