Midsommar

Idag är det midsommar! Årets ljusaste dag tydligen...? äntligen är det en midsommar som det inte regnar på, men man vet ju inte inför kvällen! om ungefär 45 minuter ska vi till mormor och äta lunch <3! efter det ska vi till mina kusiner och äta senare ikväll. vi brukar sova över men J vill inte det i år (?). :( så tror inte vi ska göra det..
så snart ska jag göra mig iordning, sen åker vi :)
 
kommer INTE någon uppdatering IKVÄLL! bara om jag fixar ett tidsinställt nu. jag vet inte varför: men jag har ingen service på mobilen och kan därför inte gå ut på internet om jag inte är hemma... så det funkar inte... undra varför!??
 
kolla in läppen! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0