min bloggtid!

jag började blogga för ca 1 år sen. den bloggen hette thebest.bloggplatsen.se... hehe. den bloggen är raderad så ni behöver inte försöka hitta den! ;)

min andra blogg hette  spiceymix.devote.se. den var inte seriös, skrev kanske  en gång i veckan? men den fanns kvar, den har jag haft längst. men somsagt var den inte en riktig blogg förrens i slutet av 2011. då började jag skriva mer och mer. tillslut kom en tanke upp att bloggnamnet var dåligt, då bytte jag till bla nattstad.se/malins och lite andra, hade jättemånga. nu senast har jag haft hotspot.devote.se. men du är det smackk som gäller!

som ni förstår har jag haft många bloggar innan. faktiskt 8 stycken...  haha!

fösta bilden jag ladda upp här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0