Min sommar

Inlägget som handlar om min sommar, kommer .... NU!
allt jag har planerat och vet helt säkert är sommar fotbollsskolan. Börjar nu redan på söndag och håller på till torsdag, osäker på det. Öland är jag 99.9 % säker på! ;) vi har åkt dit alla år jag levt hitills så hoppas vi åker i sommar! Det är alltid så himla roligt, och en mysig campingplats med massor av roliga saker. Dock är ett minus att poolen oftast är kall... men det finns ju strand ;)

Annars är det väl inget mer som jag är 100 på. Hoppas också att vi åker till Gotland, till Blå Lagunen, det var fint och skönt där! <3  båten fixade jag även fast jag inte trodde jag skulle göra det då båt inte är min starkaste sida!

På söndag är schemat proppat! Ska först ha fotbollsskola - 10-14. match - 15-(ca)17,30 ridning - 18-20, hehe. ska bli skitkul. lite jobbigt men det är ju de sakerna jag gillar mest, och så länge det är roligt orkar man...! ;)

kommer snart en video på min youtube account där du kan se hur du gör ett "ludd" (är inte luddigt, utan i vanligt tyg) till pannbandet på tränset eller till grimman! mitt är till tränset, mer info kommer xd

ha det bra så länge <3

lite suddig bild, inte redigerad. Relflex ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0