några svar på frågestunden

Hanna.L:
Har du häst? Nej men vill ha!
Vad skulle du döpa din häst till om du fick en?  Dumle kanske? nej jag vet inte. Crut är ganska fiint :)
Kan du kolla min blogg? Vet inte vad den heter...
Använder du smink varje dag? Ja, fast nu har jag färgat ögonfransarna så kommer nog inte använda mascara längre! ;) 
Vad var det som fick dig börja blogga? ville prova, sen växte den och det blev roligare och roligare 
Vad är det bästa med att blogga? när man har mycket att skriva om, och när man vet att läsarna gillar vad man skriver
Vad är det sämsta med att blogga? när man INTE har något att skriva om, och när man får dumma kommentarer, fast dom gå in i höger och ut i vänster, det är inget jag bryr mig om ;)
Hur kom du på ditt bloggnamn?  vet inte, det bara kom. ville ha något om ridning, och man smackar du på hästen, dock vet jag inte hur det stavas xd
Har du gjort din design själv?  nej
Kan du göra en design till mig? nej, gå in på www.designadinblogg.se där finns jättefina designer att ladda ner. FOR FREE! 
THIS OR THAT
sommar/vinter
sol/moln
bada/sola
ring/armband
armband/halsband
kompis/familj
svara gärna på alla frågor :D :)

Anonym:
Är alla dina kompisar snälla? Om nej, varför?  ja men endel förändras nu när vi blir äldre, :s
Har du gjort din design själv? Den är verkligen jättefin :) Nej, länk finns där uppe och borde stå här någonstans på bloggen 
Har du egen dator? nej, familjens 
Hur många schabrak har du? 0
Hur många vojlok har du? 1 rött 
Hur får man in header och bakrund på blogg.se? kodar, men jag kan inte det, så det är bara att ladda ner en gratis design som sagt! 
fin blogg!

sandra:
Vad fick du ditt bloggnamn ifrån? står är uppe ♥
hur ofta har orks tävlingar? vet inte precis, men ganska ofta. men då är det ju olika tävlingar, jag satsar på hoppning!  
superskön blogg malin! :)

Anton:
Vem gillar du? kärlek? nobody ;)
forsätt ställa frågor, jag svarar på allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0