new in+

hej :D mina smileys syns inte nu för jag har ju ändrat koden... ska jag sätta in dom igen? :)
igår var jag och mamma och shoppade lite! bilder kommer ? ;)
 
 
Kändes helt okej att vakna upp i idag faktiskt :D . okej, det är ju aldrig kul att vakna tidigt! Dock sken solen och jag vaknade ju kvart i 12. och när man då går upp för att sätta sig och kolla tv  har solen börjat skina in på tvn så att man inte ser något  :/.. men solen är borta nu faktiskt.. helt grått!  
Idag är det fredag och jag tycker denna veckan har gått väldigt fort!! Förra fredagen var det ju ... midsommar? och nu har det redan gått en vecka..
 
idag ska jag nog åka och köpa lösnaglar, har så korta och fula naglar... och vill så gärna måla dom .. men inte fint när man har så korta naglar och tar på ett nagellack, då ser man verkligen naglarna och.. usch! och vill ha sånahär små klistermärken också, fiiint ♥  så ska nog dra och kolla på det..
 
nu ska jag krossa lite polkagris och äta, :D seya
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Amandah ♥

sv: ååh tack :D Jag och adam har likadana silverarmband och det står varandras namn på, och vårat datum står på baksidan.
Det är köpt på ZGuld,
kram :)

2012-06-29 @ 18:21:31
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0