ny design... igen

vart den är ifrån kan ni läsa här ute i menyn längst ner (tror jag?). har letat runt på google efter en färdig kodmall och har hittat några stycken. har provat alla men tar denna :) Det jag inte förstår är när man tex trycker på KOMMENTERA så blir det helt fult. om ni kommenterar så bry er inte om det och försök hitta haha ;) men designen ni ser nu är la fin? :D tycker jag i alla fall..!

Just nu är jag med min kusin, skolavslutningen var idag så nu är det sommarlov! Vi har ätit tjölknöl (stavning) med potatissallad och sallad. sen mandel tårta, vit choklad musse (stavning xd) och glass :) på söndag är det sista ridningen för denna terminen. ohno ;( men ska se om jag och mamma kan åka någonstans och rida! hoppas det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0