om änglar ska va i himlen, vad gör då du här?

gör ett mobil inlägg senare om det funkar idag... har ju inte gått att logga in innan, har tagit bort appen och lagt till den igen men det funkar inte ändåså. dåligt blogg.se!

Nu sitter jag och lyssnar på lite lugn musik. efter avslutningen i kyrkan, kort på klassens girls och ett tal om sommarlovet mår man ganska härligt, jao! oh fy va skönt med lov ÄNTLIGEN!

snart kommer pappas kompisar hit. dom ska äta här, vet ingen annat dom ska göra. vad jag JAG göra då? :S 
nu blir det vila i sängen med datorn i knät. och här får ni en liten bildserie på mina grejer jag gjort i syslöjden!
Klänningen fick jag inte med på kort, men det får ni någon annan gång om ni vill :) <3
PANNBAND TILL TRÄNS, NI KANSKE SÅG DOM I VIDEON?
VOJLOK MED PRICKIG INSIDA (jag valde inte det, min slöjdlärare tvingade mig xd)



TOPP MED FRANSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0